Veelgestelde vragen

Borduren

Hoe werkt het bestellen van een gepersonaliseerd product?

1. Kies jouw favoriete artikel
2. Duid alle gewenste opties en kleuren aan en upload jouw foto indien nodig
3. In de studio ga ik aan de slag met jouw wensen
4. Binnen de 10-15 werkdagen wordt jouw pakket verzonden
5. Ben je blij met het resultaat? Vergeet dan zeker #Studioco niet te taggen en maak elke maand kans op een cadeaubon.

Stuur gerust een berichtje via Instagram met een review, daar word ik énorm blij van!

Kan ik een eigen kledingstuk laten borduren?

Dit is niet mogelijk.
Ik borduur enkel kledingstukken die ik zelf aangekocht heb om de beste kwaliteit te waarborgen.

Welke maat heb ik nodig?

Bekijk hiervoor de maattabel.

Kan ik een eigen ontwerp/tekening/lettertype/... bezorgen?

Je mag een handgeschreven boodschap of tekening bezorgen. Het is ook mogelijk om een gekozen lettertype te gebruiken, bijvoorbeeld deze van een geboortekaartje.

Als je dit graag wil, neem dan even contact op.

Let op: Hiervoor kan een meerprijs aangerekend worden. Hiervan word je op voorhand op de hoogte gebracht.

Is het mogelijk om een groepsbestelling te plaatsen?

Zeker en vast! Alle info over groepsbestellingen kan je onder 'Groepen' terugvinden.

Voor groepsbestellingen worden er andere prijzen aangerekend. Neem daarom best even contact op via het contactformulier of via mail (hello@studioco.be). Dan bezorg ik je graag alle info.

Ik zoek een specifiek artikel, maar vind deze niet op de website. Wat nu?

Aarzel niet om contact op te nemen via het contactformulier of via mail (hello@studioco.be). Laat in jouw bericht zeker weten wat jouw wensen precies zijn, dan kijk ik graag wat ik voor jou kan doen.

Levering & verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden binnen de 15 werkdagen verzonden.
Hou er rekening mee dat dit kan afwijken, afhankelijk van de drukte.

Let op: Dit is exclusief de levertijd.

Wat is de levertijd?

België: 1 werkdag
Nederland: 1-2 werkdagen
Duitsland: 2-3 werkdagen
Luxemburg: 1 werkdag
Frankrijk: 2-3 werkdagen

Let op: Dit kan afwijken, afhankelijk van de drukte.

Welke bezorgdienst levert de pakketten?

België: bpost
Nederland: PostNL
Duitsland, Luxemburg en Frankrijk: DPD

Hoeveel kost de verzending?

België:
Tot €75 (excl. verzendkosten): €6,65
Vanaf €75 (excl. verzendkosten): Gratis

Nederland:
Tot €100 (excl. verzendkosten): €9,60
Vanaf €100 (excl. verzendkosten): Gratis

Duitsland:
Tot €100 (excl. verzendkosten): €10,85
Vanaf €100 (excl. verzendkosten): Gratis

Luxemburg
Tot €100 (excl. verzendkosten): €12,62
Vanaf €100 (excl. verzendkosten): Gratis

Frankrijk
Tot €150 (excl. verzendkosten): €15,00
Vanaf €150 (excl. verzendkosten): Gratis

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is niet mogelijk om een gepersonaliseerd product te retourneren.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja zeker! Je kan jouw bestelling gratis ophalen in Willebroek.
Van zodra jouw bestelling klaar is, ontvang je een mailtje met alle informatie.

Vergeet tijdens jouw bestelling zeker niet om 'afhalen' aan te duiden.

Let op: Ophalen kan enkel op afspraak.

In welke landen is levering mogelijk?

Studioco levert binnen heel Europa + UK + Noorwegen.

Wil je graag bestellen, maar staat jouw land niet in de lijst?
Neem dan contact op om de mogelijkheden te bekijken.

Ik heb mijn bestelling dringend nodig. Kan ik voorrang krijgen?

Het is mogelijk om een spoedbestelling aan te vragen. Neem hiervoor contact op via het contactformulier of via mail (hello@studioco.be).

Let op: Hiervoor wordt een bedrag vanaf €10 aangerekend. Dit kan oplopen, afhankelijk van de grootte van jouw bestelling.

Betaling

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kan betalen met Bancontact, iDeal, Maestro, Apple Pay, Klarna, Visa of Mastercard.

Kan ik achteraf betalen?

Ja! Je kan tijdens het afrekenen kiezen om achteraf te betalen met Klarna.